Nordsjællands Hospital

En organisation og 3800 ansatte gøres klar til et nyt hospital

Resonans har i en længere periode arbejdet tæt sammen med direktionen og der er nu etableret en klar vision og strategi for hospitalet.

Kunde
Nordsjællands Hospital
Kundekontakt
Bente Ourø Rørth, Hospitalsdirektør
Fokus
Velfærdsudvikling

Samarbejde i nye rammer

Inden længe står der et splinternyt og topmoderne Nordsjællands Hospital klar. Frem til indflytningen skal organisationen, ledere og medarbejdere udvikles, så alle er klar til at arbejde og samarbejde på nye måder i de nye rammer. Resonans har i en længere periode arbejdet tæt sammen med direktionen og der er nu etableret en klar vision og strategi for hospitalet.

Der er også skabt et visionært og strategisk afsæt for den organisatoriske udvikling indeholdende målbilleder og programdesign. Resonans udarbejdede desuden en governancemodel der sætter klinikken og medarbejderne på gulvet i front for den nødvendige udvikling. Sammen med direktionen blev rammerne for et programkontor og et uddannelseskoncept for ledere der skal understøtte den organisatoriske- og ledelsesmæssige udvikling også skabt

Skal vi ta' en snak?

Kontakt vores konsulent

Cases

Se flere cases

Center for Diabetes og Hjertesygdomme, Københavns Kommune
Styrket tværgående samarbejde i rehabiliteringen skaber værdi for borgerne gennem større fleksibilitet og differentierede tilbud.
Bedre ungeinddragelse i den kommunale ungeindsats gennem bedre datadeling med de unge
De kommunale ungeindsatser (KUI) står over for udfordringen med at forstå de unges digitale behov og ønsker, mens de arbejder på at hjælpe dem med at finde job eller uddannelse.
Wonderful Copenhagen: Hvad skal turismen udvikle sig hen imod i 2030?
Efter genopretningen af turismeerhvervet post-corona, arbejder Wonderful Copenhagen på at udvikle en ny vision og strategi for turismen i 2030, med fokus på at skabe bredere værdi for både borgere og samfundet.